Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Om te bestellen moet je de volgende stappen doorlopen:

STAP 1: Kies je box
Vul je winkelmand met de box of boxen die je graag wil met de knop ‘in winkelmand’. Als je klaar bent om af te rekenen, klik je rechtsboven op je mandje. Je kan je bestelling dan nog controleren en verdergaan door te klikken op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’.

STAP 2: Afrekenen
Vul je gegevens in zodat we de box kunnen opsturen en je kunnen contacteren als dat nodig is. Als je de bestelling op een andere plek wilt laten leveren dan je facturatieadres, dan moet je het leveradres ook invullen.

Rechts van het formulier kan je een betaalmethode kiezen, en kan je ook aangeven of je een factuur wenst.

STAP 3: Bevestiging en betaling
Als je op ‘plaats bestelling’ klikt, geef je je bestelling aan ons door. Je wordt doorverwezen naar een pagina waar je kan betalen. Pas wanneer die online betaling voltooid is, gaan wij aan de slag om jouw box klaar te maken.

Kan ik meerdere boxen bestellen?

Jazeker, je kunt zoveel boxen bestellen als je wil.

In je winkelmand kan je voor elke box het gewenste aantal ingeven.

Als je meerdere boxen wil bestellen met verschillende leveradressen, zal je voor elk adres een aparte bestelling moeten plaatsen.

Kan ik een verschillend lever- en facturatieadres opgeven?

Jazeker.

Het adres dat je opgeeft bij je persoonlijke gegevens gebruiken wij als facturatieadres.

Indien je op een ander adres wil laten leveren dan je facturatieadres, vink je het vakje aan bij ‘Verzenden naar een ander adres’. Er verschijnt een formulier waarin je het leveradres kan invullen.

Kan ik voor iemand anders bestellen?

Jazeker. Vul als leveradres het adres van de bestemmeling in. Op die manier wordt de box bij deze persoon thuis of op het werk geleverd.

Kan ik een bestelling nog wijzigen/annuleren?

Je kunt je bestelling maximaal tot 12u na je bestelling wijzigen of annuleren. Daarna wordt je bestelling verwerkt en verzonden.

Om je bestelling te wijzigen of te annuleren neem je binnen de 12 uur na je bestelling contact op via het contactformulier dat je onderaan onze website vindt.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is dat normaal?

Misschien heb je een verkeerd e-mailadres opgegeven, waardoor de bevestigingsmail je niet bereikt. Stuur in dat geval een mailtje met je naam en het juiste e-mailadres naar [email protected]

Wanneer je mailadres juist was kan het misschien zijn dat onze bevestigingsmail in je ongewenste mail of spam terechtgekomen is. Kijk het even na in je e-mailprogramma of spamfilter.

Vind je de bevestigingsmail ook niet in je ongewenste mail of spam, dan moet er iets misgelopen zijn met je bestelling en hebben wij deze niet ontvangen. Je stuurt in dit geval best een mailtje naar [email protected] met vermelding van de naam en het e-mailadres waarmee je hebt proberen te bestellen.

Is dit een abonnement?

Neen, elke bestelling is éénmalig. Hier wordt geen abonnement aan gekoppeld.

Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?

Nee, je hoeft geen account aan te maken.

De box die ik wil is uitverkocht, kan ik hem later nog bestellen?

De boxen zijn steeds beperkt in oplage en tijd, waardoor een identieke box nadien niet meer te bestellen is.

Maar in de toekomst komen er nog tal van nieuwe acties online. Wil je op de hoogte blijven over toekomstige boxen, schrijf je in op onze nieuwsbrief onderaan de homepagina.

Betalen

Hoe verloopt de betaling?

Je kunt kiezen tussen verschillende betalingswijzen: Visa, Mastercard, American Express, Bancontact, of met de online betaaltoepassing van Belfius, ING of KBC/CBC. Wanneer je je bestelling plaatst, wordt je automatisch doorverwezen naar een betaalpagina van de betaalwijze die je selecteerde. Je volgt dan de instructies die daar verschijnen.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. Je bestelling wordt pas verwerkt wanneer je betaling geslaagd is.

Kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?

Ja, dat kan. Bij het afrekenen kan je boven de ‘plaats bestelling’-knop aanvinken dat je graag een factuur wil.

Ik heb per ongeluk dubbel betaald. Hoe kan dit opgelost worden?

Laat het ons weten via het contactformulier dat je vindt onderaan op onze website. We storten het bedrag dat je te veel betaalde terug.

Ik kreeg een foutmelding na mijn betaling. Is mijn bestelling geplaatst of niet?

Als je niet zeker bent of je bestelling geslaagd is, maar je hebt wel betaald, contacteer dan [email protected] met vermelding van de naam en e-mailadres waarmee je hebt proberen te bestellen.

Als de betaling niet van je rekening is gegaan, zal de bestelling niet verwerkt worden en moet je een nieuwe bestelling plaatsen.

Verzending

Waar kan ik mijn pakket laten leveren?

Tijdens het afrekenen kan je aangeven op welk adres het pakket geleverd mag worden: op het facturatieadres of op een ander leveradres.

Ik wil de box graag laten leveren in een afhaalpunt. Kan dat?

Bij je bestelling op onze website is het niet mogelijk om een afhaalpunt te kiezen. Je kan alleen een leveradres opgeven.

Het is wel mogelijk om bij Bpost je leveringsvoorkeuren aan te passen. Je kan dan kiezen waar je box naartoe gaat als je niet thuis bent om hem te ontvangen. Op die manier is het mogelijk om een afhaalpunt te kiezen. Daarvoor surf je naar de website van BPost en zoek je naar ‘leveringsvoorkeuren aanpassen’

Ik heb een foutief leveradres gekozen. Kan dit nog gewijzigd worden?

Je kunt maximaal tot 12u na je bestelling het leveradres nog aanpassen. Daarna wordt je bestelling verwerkt en verzonden.

Om je leveradres te wijzigen neem je dus binnen de 12 uur na je bestelling contact op via het contactformulier dat je onderaan op onze website vindt.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We streven ernaar om je bestelling binnen de 15 werkdagen op het leveradres te leveren.

Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?

Zoek iemand in je buurt die overdag je pakket kan ontvangen en geef zijn/haar adres door als leveradres. Je kunt ook je werkplaats als leveradres opgeven.

Het is ook mogelijk om bij BPost je leveringsvoorkeuren aan te passen. Je kan dan kiezen waar je box naartoe gaat als je niet thuis bent om hem te ontvangen. Op die manier is het mogelijk om een afhaalpunt te kiezen. Daarvoor surf je naar de website van Bpost en zoek je naar ‘leveringsvoorkeuren aanpassen’.

Hoe kan ik mijn verzending volgen?

Je zal een mail ontvangen met een Track & Trace-nummer, hiermee kan je de verzending van je pakket opvolgen.

Mijn pakketje is nog niet geleverd, wat moet ik doen?

Als je bestelling na 15 werkdagen nog niet geleverd is, is je bestelling waarschijnlijk nog steeds in productie. Je box wordt zo snel mogelijk geleverd.

Indien je bestelling veel langer op zich laat wachten, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier dat je onderaan op onze website vindt.

Na ontvangst

Mijn doos is beschadigd, wat doe ik?

Laat het ons weten via het contactformulier dat je onderaan onze website vindt. Neem een duidelijke foto van de schade en laad de foto op in het formulier. We bekijken dan zo snel mogelijk welke oplossing we kunnen bieden.

Kan ik een geleverd pakket terugsturen?

Ja, dat kan. Wij volgen hiervoor de procedures die je terugvindt in onze Algemene Voorwaarden en het “Herroepingsrecht voor overeenkomsten op afstand” uit het Boek VI van het Economisch Recht. Je kan een retour aanvragen via het contactformulier dat je onderaan op onze website vindt.

Varia

Zit er garantie op het elektrisch toestel?

Jazeker. De garantie loopt via de standaardprocedure van de leverancier van het toestel.

In de box kun je een garantiedocument terugvinden met een duidelijk stappenplan om van de garantie gebruik te maken.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

In je box vind je een vervangend garantiedocument. Hier staat duidelijk op aangegeven welke stappen je moet zetten om gebruik te maken van de garantie.

Bewaar dit goed, zodat je het kunt terugvinden als je het nodig zou hebben.

Hoe lang geldt de garantie?

Deze info vind je terug in het bijgeleverde garantiedocument.
Nog vragen? Stel ze via het contactformulier dat je onderaan op onze website vindt.

Mijn elektrisch toestel is kapot. Kan ik het laten vervangen?

Je neemt hiervoor best contact op met de leverancier van het toestel, zoals uitgelegd in het stappenplan op het vervangend garantiedocument.

De leverancier zal je verder helpen.

0
    0
    Winkelmand
    Jouw winkelmand is leegTerug naar winkel