Veelgestelde vragen
Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Om te bestellen moet je de volgende stappen doorlopen:
STAP 1: Kies je box
Vul je winkelmand met de box of boxen die je graag wil met de knop ‘in winkelmand’. Als je klaar bent om af te rekenen, klik je rechtsboven op je mandje. Je kan je bestelling dan nog controleren en verdergaan door te klikken op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’.
STAP 2: Afrekenen
Vul je gegevens in zodat we de box kunnen opsturen en je kunnen contacteren als dat nodig is. Als je de bestelling op een andere plek wilt laten leveren dan je facturatieadres, dan moet je het leveradres ook invullen.
Rechts van het formulier kan je een betaalmethode kiezen, en kan je ook aangeven of je een factuur wenst.
STAP 3: Bevestiging en betaling
Als je op ‘plaats bestelling’ klikt, geef je je bestelling aan ons door. Je wordt doorverwezen naar een pagina waar je kan betalen. Pas wanneer die online betaling voltooid is, gaan wij aan de slag om jouw box klaar te maken.
Kan ik meerdere boxen bestellen?
Jazeker, je kunt zoveel boxen bestellen als je wil.
In je winkelmand kan je voor elke box het gewenste aantal ingeven.
Als je meerdere boxen wil bestellen met verschillende leveradressen, zal je voor elk adres een aparte bestelling moeten plaatsen.
Kan ik een verschillend lever- en facturatieadres opgeven?
Jazeker.
Het adres dat je opgeeft bij je persoonlijke gegevens gebruiken wij als facturatieadres.
Indien je op een ander adres wil laten leveren dan je facturatieadres, vink je het vakje aan bij ‘Verzenden naar een ander adres’. Er verschijnt een formulier waarin je het leveradres kan invullen.
Kan ik voor iemand anders bestellen?
Kan ik een bestelling nog wijzigen/annuleren?
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is dat normaal?
Is dit een abonnement?
Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?
De box die ik wil is uitverkocht, kan ik hem later nog bestellen?
Betalen
Hoe verloopt de betaling?
Je kunt kiezen tussen verschillende betalingswijzen: Visa, Mastercard, American Express, Bancontact, of met de online betaaltoepassing van Belfius, ING of KBC/CBC. Wanneer je je bestelling plaatst, wordt je automatisch doorverwezen naar een betaalpagina van de betaalwijze die je selecteerde. Je volgt dan de instructies die daar verschijnen.
Kan ik achteraf betalen?
Kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?
Ik heb per ongeluk dubbel betaald. Hoe kan dit opgelost worden?
Ik kreeg een foutmelding na mijn betaling. Is mijn bestelling geplaatst of niet?
Verzending
Waar kan ik mijn pakket laten leveren?
Ik wil de box graag laten leveren in een afhaalpunt. Kan dat?
Ik heb een foutief leveradres gekozen. Kan dit nog gewijzigd worden?
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?
Hoe kan ik mijn verzending volgen?
Mijn pakketje is nog niet geleverd, wat moet ik doen?
Na ontvangst
Mijn doos is beschadigd, wat doe ik?
Kan ik een geleverd pakket terugsturen?
Varia