Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Om te bestellen moet je de volgende stappen doorlopen:

STAP 1: Bestelformulier
Klik op de ‘Bestel hier’-knop om het bestelformulier te openen.

STAP 2: Persoonlijke gegevens
Vul je persoonlijke gegevens in zodat we jou kunnen contacteren in verband met jouw bestelling.
Geef ook aan hoeveel boxen je graag wil bestellen.

STAP 3: Leveringswijze
Geef aan welke leveringswijze je verkiest: thuis, op je werk of in een afhaalpunt.
Als je de bestelling op een andere plek wilt laten leveren dan je facturatieadres, dan moet je het leveradres ook invullen.

STAP 4: Betaling
Kies je betaalmethode: Bancontact, Visa, MasterCard.

STAP 5: Bevestiging
Pas als je ‘Bevestigen’ klikt, is jouw bestelling voltooid en schieten wij in actie om ze te leveren.

Kan ik meerdere boxen bestellen?

Jazeker, je kunt zoveel boxen bestellen als je wil.

Geef het gewenste aantal op in het bestelformulier en we leveren dat aantal boxen.

Als je meerdere boxen wil bestellen met verschillende leveradressen, zal je voor elk adres een aparte bestelling moeten plaatsen.

Kan ik een verschillend lever- en facturatieadres opgeven?

Jazeker.

Het adres dat je opgeeft bij je persoonlijke gegevens gebruiken wij als facturatieadres.

Indien je op een ander adres wil laten leveren dan je facturatieadres, dan kun je na keuze van de leveringswijze het gewenste leveradres opgeven.

Kan ik voor iemand anders bestellen?

Jazeker. Vul gewoon na de keuze van leveringswijze het leveradres van de bestemmeling in. Op die manier wordt de box bij deze persoon thuis of op het werk geleverd.

Hoeveel verzendkosten worden aangerekend?

De verzendkosten variëren naargelang het gekochte pakket maar staan steeds duidelijk vermeld bij de desbetreffende box.

Kan ik een bestelling nog wijzigen/annuleren?

Je kunt je bestelling maximaal tot 12u na je bestelling wijzigen of annuleren. Daarna wordt je bestelling verwerkt en verzonden.

Om je bestelling te wijzigen of te annuleren neem je dus binnen de 12 uur na je bestelling contact op via info@boxandgo.eu met de vermelding van je naam, e-mailadres en bestelnummer (uit de bevestigingsmail).

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is dat normaal?

Kan het zijn dat je een foutief mailadres opgegeven hebt? Moest dit het geval zijn, dan kunnen we de bevestigingsmail niet naar je verzenden. Indien dit het geval is, neem gerust contact op met ons via info@boxandgo.eu.

Wanneer je mailadres juist was kan het misschien zijn dat onze bevestigingsmail in je ongewenste mail of spam terechtgekomen is. Kijk het even na in je e-mailprogramma of spamfilter.

Vind je de bevestigingsmail ook niet in je ongewenste mail of spam, dan moet er iets misgelopen zijn met je bestelling en hebben wij deze niet ontvangen. Je stuurt in dit geval best een mailtje naar info@boxandgo.eu met vermelding van de naam en het e-mailadres waarmee je hebt proberen te bestellen.

Is dit een abonnement?

Neen, deze bestelling is éénmalig. Hier wordt geen abonnement aan gekoppeld.

Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?

Ja, je hebt een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen maar dit is zeer eenvoudig. Een account aanmaken doe je hier (link naar knop account)

Betalen

Hoe verloopt de betaling?

Je kunt kiezen tussen verschillende betalingswijzen: Bancontact, VISA en Mastercard.

Kan ik achteraf betalen?

Neen, maar je kunt kiezen tussen verschillende betalingswijzen: Bancontact, VISA en Mastercard.

Kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?

Jazeker. Stuur een mail naar info@boxandgo.eu met je facturatiegegevens (bedrijfsnaam, bedrijfsadres, contactpersoon en btw-nummer).

Ik heb per ongeluk dubbel betaald. Hoe kan dit opgelost worden?

Stuur een mailtje naar info@boxandgo.eu met vermelding van je naam, e-mail en bestelnummer (uit de bevestigingsmail) en we storten het nodige bedrag terug.

Ik kreeg een foutmelding na mijn betaling. Is mijn bestelling geplaatst of niet?

Als je niet zeker bent of je bestelling geslaagd is, maar je hebt wel betaald, contacteer dan info@boxandgo.eu met vermelding van de naam en e-mailadres waarmee je hebt proberen te bestellen.

Als de betaling niet van je rekening is gegaan, zal de bestelling niet verwerkt worden en moet je een nieuwe bestelling plaatsen.

Wat als ik een fout referentienummer ingevuld heb of het foute bedrag overschreef?

Stuur ons een mailtje (info@boxandgo.eu) met zowel het juiste als het fout gebruikte referentienummer, zodat we je betaling kunnen linken aan het juiste referentienummer.

Als je een fout bedrag overschreef, stuur ons dan ook je gebruikte referentienummer door, zodat we dit kunnen nakijken en oplossen.

Verzending

Waar kan ik mijn pakket laten leveren?

Je kunt je pakket op verschillende plaatsen laten leveren: thuis, op een ander adres (vb. bij de buren of op je werk) of in een afhaalpunt.

Tijdens het bestellen kan je aangeven op welk adres het pakket geleverd mag worden: op het facturatieadres of op een ander leveradres.

Ik heb een foutief leveradres gekozen. Kan dit nog gewijzigd worden?

Je kunt maximaal tot 12u na je bestelling het leveradres nog aanpassen. Daarna wordt je bestelling verwerkt en verzonden.

Om je leveradres te wijzigen neem je dus binnen de 12 uur na je bestelling contact op via info@boxandgo.eu met de vermelding van je naam, e-mailadres en bestelnummer (uit de bevestigingsmail).

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We streven ernaar om je bestelling binnen de 15 werkdagen op het leveradres te leveren.

Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?

Zoek iemand in je buurt die overdag je pakket kan ontvangen en geef zijn/haar adres door als leveradres. Je kunt ook je werkplaats als leveradres opgeven.

Als dat niet mogelijk is, kun je ervoor kiezen om het pakket in een ophaalpunt te laten leveren. Deze zijn soms ook ’s avonds of in het weekend open om je pakket op te pikken.

Voor de openingsuren van je gekozen ophaalpunt, raden we je aan om met hen contact op te nemen.

Hoe kan ik mijn verzending volgen?

Je zal van BPost een mail ontvangen met hierin een Track & Trace-nummer, hiermee kan je de verzending van je pakket opvolgen.

 

 

 

 

Mijn pakketje is nog niet geleverd, wat moet ik doen?

Als je bestelling na 15 werkdagen nog niet geleverd is, is je bestelling waarschijnlijk nog steeds in productie. Je box wordt zo snel mogelijk geleverd.

Indien je bestelling veel langer op zich laat wachten, neem dan gerust contact met ons op via info@boxandgo.eu met de vermelding van je naam, e-mail en bestelnummer (uit de bevestigingsmail).

Na ontvangst

Mijn doos is beschadigd, wat doe ik?

Neem een duidelijke foto van de beschadigde doos en mail die foto samen met je bestelnummer (uit de bevestigingsmail) door naar info@boxandgo.eu

We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik een geleverd pakket terugsturen?

Ja, dat kan. Wij volgen hiervoor de procedures die je terugvindt in onze Algemene Voorwaarden en volgens het “Herrroepingsrecht voor overeenkomsten op afstand” uit het Boek VI van het Economisch Recht. Vragen hieromtrent? Stuur een mail naar info@boxandgo.eu
We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Varia

De box is uitverkocht, kan ik later nog een box bestellen?

De boxen zijn steeds beperkt in oplage en tijd, waardoor een identieke box nadien niet meer te bestellen is.

Maar in de toekomst komen er nog tal van nieuwe acties online. Wil je op de hoogte blijven over toekomstige boxen, laat dan gerust je mailadres achter via info@boxandgo.eu

Zit er garantie op het elektrisch toestel?

Jazeker. De garantie loopt via de standaardprocedure van de leverancier van het toestel.

In de box kun je een garantiedocument terugvinden met een duidelijk stappenplan om van de garantie gebruik te maken.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

In je box vind je een vervangend garantiedocument. Hier staat duidelijk op aangegeven welke stappen je moet zetten om gebruik te maken van de garantie.

Bewaar dit goed, zodat je het kunt terugvinden als je het nodig zou hebben.

Hoe lang geldt de garantie?

Deze info vind je terug in het bijgeleverde garantiedocument.
Nog vragen? Stuur gerust een mail naar info@boxandgo.eu

Mijn elektrisch toestel is kapot. Kan ik het laten vervangen?

Je neemt hiervoor best contact op met de leverancier van het toestel, zoals uitgelegd in het stappenplan op het vervangend garantiedocument.

De leverancier zal je verder helpen.